وسایل کارآمد وجالب موقع مسافرت

سلام دوستان به توتیا سفر خوش آمدید در این مطلب با معرفی تعدادی وسیله ی جالب برای راحتی در سفر در خدمت شما هستیم.

این روزها زندگی ما پیوند عجیبی با تکنولوژی پیدا کرده است، و اکثر مردم این موضوع را قبول کرده اند که باید خود را همگام با تکنولوژی بنمایند. چرا که بیشتر کارها با استفاده از اینترنت، برنامه های کامپیوتری و همینطور دستگاه های دیجیتالی انجام می شود. پس بی شک نمی توانیم خود را از آن جدا نگه داریم. حال این تکنولوژی در زمان هایی که می خواهیم خود را از زندگی روزمره خودمان جدا سازیم هم جا باز کرده است.

همه ما وسایلی را در سفر با خود به همراه می بریم، وسایلی مثل لباس، وسایل بهداشتی و بعضی لوازم شخصی دیگر. اما ممکن است امکان حمل بعضی از وسایل ضروری به دلایلی مثل کمبود جا و یا سنگینی وسیله و عدم امکانات برای ما وجود نداشته باشد. در این پست قصد داریم بعضی از وسایلی را که مسافرت را بری ما راحت تر می کنند به شما معرفی کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

بطری تصفیه کننده آب Water Purifier

تا حالا براتون اتفاق افتاده که برید یه جایی مثل کوه با یه چشمه آب که دلتون بخواد ازش آب بخورین ولی به خاطر اینکه از تمیز بودنش مطمئن نیستین از این کار منصرف بشین؟ با داشتن این بطریای کوچک و قابل حمل تصفیه کننده آب شما میتونین هر جایی که هستین آب سالم بنوشید. این بطریا تمام ناخالصی های توی آب مثل باکتری، قارچ، جلبک و … رو با فیلتر تصفیه کننده خودشون جدا میکنن و به شما این امکان رو میدن که همه جا آب از نوشیدن آب تمیز و صاف لذت ببرین.

بطری ها و لیوان های تاشو collapsible cups and bottles

این بطری ها و لیوان ها چیز جدیدی نیستن وتقریبا همه ما حتی برای یک بار هم که شده ازشون استفاده کردیم، ولی یادآوری اینکه چقدر میتونن برامون مفید باشن خالی از لطف نیست. این بطریا با کوچکتر شدنشون به ما کمک میکنن که جای بیشتری برای وسایل دیگمون داشته باشیم وهمچنین بتونیم اونارو با خودمون همه جا ببریم.

پرینتر قابل حمل Portable Printer

مطمئنا خیلی هامون به سفرای کاری و تحصیلی زیادی رفتیم و دوست داشتیم که کاش میتونستیم بعضی از کارای ناتموم مون رو توی مسیر انجام بدیم. این پرینتر سبک و حرفه ای به شما این امکان رو میده که بدون دسترسی به پریز برق هر جور متن، لوگو، بارکد و… رو به راحتی چاپ کنین.

چرخ خیاطی قابل حمل Portable Sewing Machine

اگه تا حالا موقع سفر اتفاقی جایی از لباستون پاره شده یا به هر دلیل به چرخ خیاطی نیاز داشتین اما نتونستین کارتون رو انجام بدین می تونین روی این چرخ های دستی کوچک برای حل مشکل تون حساب کنین. این چرخ خیاطی بی سیم میتونه یکی از بهترین وسیله هایی باشه که شما بخوایید تو سفر و حتی تو خونه همراهتون داشته باشین.

اتو قابل حمل portable Iron

همه ی ما تا حالا توی وضعیت های مختلف و حسساس نیاز به استفاده از اتو پیدا کردیم ولی به خاطر دلایلی مثل اندازه اتو و نزدیک نبودن به پیز برق مجبور شدیم با لباس بدون اتو به مقصدمون بریم. یه اتوی شارژی و قابل حمل مثل این تمام اون چیزیه که میتونه به ما تو این شرایط کمک کنه. این اتوعلاوه بر اینکه کوچکه تاشو هم هست که باعث میشه جاهای مختلف لباسامون رو راحت تر اتو بزنیم.

عینک های ظبط ویدئو Video Recording Sunglasses

اگه می خواهید هر لحظه رو در طول سفر، موقع رفتن به کنسرت یا حتی موقع انجام ورزش های پرهیجان ثبت کنین این عینکا میتونن بهترین انتخاب باشن. این عینکا با چهار دوربین در جلو و عقب خودشون توانایی ظبط ۳۶۰ درجه رو دارن که بعدا میتونه به گوشیتون یا هر وسیله ی مشابه انتقال داده بشه.

نامبرلا Numbrella

اگه رفتین مسافرت یا هر جای دیگه ای هستین وبارون شروع میکنه به باریدن و شما به هر دلیلی مثل عکاسی یا دوچرخه سواری امکان استفاده از دستاتون رو ندارین این چترها میتونن یک گزینه ی خوب برای استفاده باشن.

کفه های گرم کننده پا Heated Insoles

این کفه ها می تونن همه جا استفاده بشن حتی روزای معمولی زمستون که شما از خونه میرین بیرون. از ویژگی های این کفه ها میشه به قابل شارژ بودن، داشتن سایزهای مختلف، ضد آب بودن، داشتن کنترل بی سیم! و … اشاره کرد. درجه ی گرمی این کفه ها تا ۴۴ درجه سانتیگراد بالا میره و گرمای کلیش رو خودتون می تونین با استفاده از کنترلش تنظیم کنین.

گیره نگهدارنده کت روی کیف Handbag Clip Jacket Holder

خیلی روزا شده فقط به این دلیل که ممکنه هوا گرمتر بشه و حوصله ی برداشتن کت با دستمون رو نداریم فکر کت پوشیدن تو هوای حدودا سرد رو هم از سرمون بیرون بیاریم حتی بعضی وقتها ممکنه دو تا کیف داشته باشیم که این اوضاع رو سخت تر هم میکنه اما این وسیله کوچک که به هر نوع کیف، ساک و چمدون وصل میشه میتونه کار ما رو خیلی راحت کنه.